Birimler

Birimler
Merkezin amaçları doğrultusunda çalışmalar yapmak üzere gerekli görülen konularda Yönetim Kurulu tarafından oluşturulur. Birimler, yapılacak çalışmanın niteliğine göre, Üniversitenin öğretim elemanları, Merkez çalışanları ve gerekli durumlarda kurum dışından konusunda uzman kişilerden oluşturulabilir. Yönetim Kurulu, her birimden bir kişiyi birim sorumlusu olarak görevlendirir. Merkez birimlerinin görev süreleri Yönetim Kurulu kararı ile belirlenir. Görev süresi tamamlanan birim, gerçekleştirdiği faaliyetlerle ilgili bir raporu Müdüre sunar.
Merkez Personel Sayısı
Proje Koordinasyon Uygulama ve Araştırma Merkezi, nitelikli ve akademik açıdan yetkin bir kadro ile faaliyet göstermektedir. Merkez bünyesinde biri Müdür, biri Müdür Yardımcısı ve üç Proje Uzmanı olmak üzere toplam beş personel görev yapmaktadır. Tüm personel doktora derecesine sahip olup, bilimsel araştırma, proje yönetimi, ulusal ve uluslararası fon kaynaklarına erişim konularında uzmanlaşmıştır.
Organizasyon Şeması
